Upał w ciąży, czyli jak wytrzymać latem!

Na szczęście ominęła mnie większa część lata! Ale zdążyłam się załapać na kilka upalnych tygodni w dziewiątym miesiącu! musiałam uważać i trochę ograniczyłam wychodzenie z domu!

Łatwo doprowadzić organizm do przegrzania, gdy metabolizm pracuje na wysokich obrotach. Najlepiej noś lekkie, przewiewne ubrania, bawełniane. Staraj się nie ćwiczyć czy spacerować na dworze w najgorętszej porze dnia. Zawsze odpoczywaj, gdy poczujesz przegrzanie organizmu. Jeśli to tylko możliwe unikaj przebywania na słońcu, zwłaszcza w gorące dni, a jeśli musisz wyjść, wcieraj w skórę emulsję przeciwsłoneczną ( słońce nasila u niektórych kobiet zmiany skórne). Aby się ochłodzić zrób sobie letnią ( nie zimną) kąpiel. Co najważniejsze: pij! dużo płynów i wody źródlanej. Musisz zapewnić organizmowi odpowiednią ilość płynów, gdyż dzięki temu unikniesz uczucia osłabienia i zawrotów głowy a także infekcji dróg moczowych. Wypijaj przynajmniej 8 szklanek wody. Najlepiej mieć przy sobie zawsze buteleczkę wody. Unikaj soków i napojów, które zatrzymują krążenie wody w organizmie!

Biorąc to wszystko pod uwagę, dasz sobie radę!
Mama wielu pasji, zawsze zajęta jakimiś nowymi pomysłami i projektami. Uwielbiam odkrywanie świata z moimi dziećmi, naukę poprzez zabawę, kreatywne niespodzianki i wspólne gotowanie. Blog to miejsce, w którym dzielę się własnymi doświadczeniami i wiedzą! Zapraszam!

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.